2013. június 19., szerda

Szerelem a levegőben 15. fejezet

15. fejezet

/Patrik/


 Ahogy kicsöngettek matekról, az új tanár kiment az ajtón, s az osztály is elindult az udvarra, miközben Márokit szidták. Tőlünk volt hangos az egész suli, bár mondjuk én csak röhögtem rajtuk, mivel nekem a matekkal nincs semmi gondom, játszva ötösre tudom az anyagokat. 
Míg a többieket néztem, észrevettem hogy Lilla sápadtan, de csendben figyeli őket. Mivel nem tetszett nekem az ábrázata odamentem hozzá.
- Hé- szóltam hozzá halkan, mire felém nézett.- Minden rendben?-kérdeztem aggódva mire halványan elmosolyodott.
- Igen csak egy kissé tarok a matekóráktól. Nem igazán megy nekem ez a tárgy- dörzsölte meg gondterhelten az arcát.- És jó lenne a gyenge négyes szintemet tartani, mivel hogy az első félévet visszük tovább a gimibe.- magyarázta nekem szomorúan, mire nekem eszembe jutott valami.
- Tudod... Nekem megy a matek mindig is ötös voltam belőle. Ha majd segítség kell- mosolyogtam rá bátorítóan- keress meg. Én majd segítek neked.
-Hát... izé.. köszi- motyogta zavartan, majd megfordult s beindult mivel becsöngettek.
Az utolsó óra után épp pakoltam be a táskámba (bedobáltam mindent), amikor valaki megállt az asztalom előtt, s én kérdőn néztem fel.
- Gondolkoztam azon amit mondtál- mondta zavarban Lilla majd egy nagy levegőt vet s folytatta.- Ha tényleg olyan jó matekos vagy... Akkor ha nem lenne baj ha néha átmennék amikor elakadtam?- kérdezte elhúzott szájjal.
- Persze, semmi gond. örömmel segítek majd- mosolyogtam rá lelkesen, mire kaptam egy halvány vigyort s kimentünk a teremből.
Ahogy sétáltunk le  a lépcsőn megszólalt Lilla mobilja, de most nem a Lonely day szólalt meg hanem a
- Ez jó szám! Te hallgatsz ilyet?- kérdeztem ámuldozva.
- Igen szeretem a Thirty Second To Mars-ot. De most bocs fel kell vennem anya hív.
- Persze semmi baj- mosolyogtam rá, majd magára hagytam s kimentem az épület elé.


3 megjegyzés:

  1. Valahogy sejtettem,hogy Patrick segíteni fog Lillának a matekban.
    Fúj matek.
    Én is gáz vagyok belőle,de sajnos nekem mégrosszabb az átlagom mint Lillánk.

    VálaszTörlés
  2. Nekem csak hármas az átlagom. 😞

    VálaszTörlés