2013. június 20., csütörtök

Szerelem a levegőben 16. fejezet

16. fejezet

/Lilla/

- Szia anya!- vettem fel a telefont miközben Patrik eltávolodó alakját néztem
- Szia! Haza tudsz jönni hamarabb? Valamit szeretnék neked mutatni- mondta lelkesen, mire én csak elmosolyodva megmondtam neki hogy máris megyek.
kimentem a suliból elköszöntem a többiektől és hazaindultam. Előszedtem az MP4-emet és hazafelé 30 Second To Mars-ot hallgattam.
Ahogy beléptem az ajtón Laura örömmel szaladt felém, s amikor leguggoltam hozzá az arcomba nyomott egy fehér szőrgolyót.
- Jesszus miez?- hőköltem hátra ijedten, majd a nagy mozdulattól elvesztettem az egyensúlyomat és leültem a földre. A kiáltásomra a szőrgombolyag is megrándult és nyávogott egyet.
- Szisza! kisszisza!- mondta lelkesen Laura.- Anya azt mondta hogy itt maradhat! Együtt találtuk hazafele! Hógolyó a neve!- magyarázta, miközben a kezembe nyomta a kismacskát ami rám nézett zöld szemeivel, majd dorombolva összegömbölyödött az ölembe.
- De pici!- hajoltam oda hozzá.
- Két hónapos- mondta anya mire csodálkozva néztem rá.- Már voltunk állatorvosnál. Kislány!- mondta vigyorogva mire elnevettem magam.
- És hol fog lakni?- kérdeztem a húgomtól.
- Nálam!
- Nem kicsim ezt már megbeszéltük!- szólt közbe rögtön anya.- Hógolyó a konyhában fog lakni, vagy nem maradhat A te szobádban semmikép se- magyarázta, mire Laura lebiggyesztette a száját.
- Adtatok már neki enni?- kérdeztem tőle, elterelve a figyelmét bosszankodásáról. A terv sikerült még egy órán át mesélt nekem a kismacskáról. Aki öt perce volt még csak otthon.
Miután megvacsoráztunk, megtanultam, kipanaszkodtam magam anyunak az új matek tanár miatt, felmentem a szobámba gépezni.
Felléptem Skypra és Dorina rögtön videó hívást kezdeményezett.
- Na mi van csajszikám mért siettél annyira haza?- kérdezte vigyorogva.- Csak nem történt valami közted meg Patrik között?
- Ugyan dehogy. Tudod hogy én is örülnék annak de nem. Csak annyi hogy felajánlotta a matek korrepetálását, mert elmondtam neki hogy nem vagyok valami jó ebből a tárgyból- vágtam egy fintort, mire Dorka csak felnevetett.- Egyébként azért jöttem hamar haza mert anya hívott hogy meglepije van.
- Naa és mi volt az?
- Laurával találtak egy kiscicát és az- mosolyodtam el, mire Dorka meg rögtön sápítozni kezdett hogy neki is kell egy. Vagy csak mutassam meg neki.
- Jó várj!- álltam fel az asztalom mellől és elmentem megkeresni Hógolyót.
- Istenem de édees!- sikongatott boldogan Dorina. Hát, nem csalódtam benne.Még egy óráig beszéltünk mindenféle lányos dologról, majd elköszöntünk egymástól, s elmentünk aludni.
Mikor lefeküdtem, észrevettem, hogy az ajtómat nyitva hagytam amikor levittem a kismacskát, de arra gondoltam, hogy már biztos ő is alszik.
Épp behunytam a szememet, amikor éreztem hogy valami felugrik az ágyamra. Már épp sikítani akartam amikor megláttam a macska szőrének fehér derengését, és a dorombolását. Halkan  felnevettem, és magamhoz ölelve a cicát aludtam el.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van cicám. 3 is. Misszi,szüszü,és dzsörzi

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van cicám. 3 is. Misszi,szüszü,és dzsörzi

    VálaszTörlés