2013. június 25., kedd

Szerelem a levegőben 21. fejezet

21.fejezet


/Lilla/


- Megjöttem!- kiáltottam mikor beléptem az ajtónkon, s anya rögtön elém sietett.
- Zárd be gyorsan az ajtót, mert kimegy a kismacska! Nálam is majdnem kiszaladt épp megtudtam fogni a farkincáját!- fintorodott el, majd a pillantása a kissé lekonyult rózsáimra estek.- Hátt ezek? Kitől vannak?- kérdezte csodálkozva.
- Fogalmam sincs. Utolsó óránkról mentünk vissza a terembe, s ott volt az asztalomon. Csak egy papír darab volt még ott, név nélkül.- mondtam majd a kezébe nyomtam a cetlit, s elmentem vízbe tenni a virágokat.
-"Tőlem, neked aki elbűvölt engem"- olvasta fel anya hangosan az írást.- Istenem de romantikus! Nem gondoltam volna hogy vannak még ilyen fiatalok. És nem ismered fel az írást? Nem tudod ki küldte?- faggatott kíváncsian.
- Passz, anya fogalmam sincs. Biztos a másik osztályból valaki. Na de megyek tanulni- nyomtam egy puszit az arcára és felmentem.
- Szia picur!- nyitottam be Laurához, aki épp a földön ült és Barbie babázott.
- Szijjjaaaaa- visongott nekem boldogan.- Jössz játszani?
- Jó de csak öt percet, mert utána nekem tanulni kell- mondtam mire örömmel bólogatott majd leültem mellé a földre. Aztán abból az öt percből lett egy óra.
- Laura!- nézett be anya azajtón, mire mindketten felpillantottunk.- Jaj te is itt vagy Lilla? Azt hittem tanulsz. Na mindegy, akkor gyertek vacsorázni!
- Megyünk!- tápászkodtunk fel, majd elmentünk kezet mosni.
- mit eszünk?- ültettem fel Laurát a székébe, majd én is leültem.
- Sült húst- tette le elénk a tálat, mire a kicsi vígan tapsikolni kezdett.

Miután végeztünk, segítettem anyának elpakolni, s felmentem most már tényleg tanulni.
Bár tíz után végeztem, még felmentem a netre, szétnézni kicsit, s nem is bántam meg.
*1 olvasatlan üzenet*
Kíváncsian rákattintottam, s azt hittem hogy ott helyben elájulok.
* /Patrik Temesi/
 Szia! Nem akarok zavarni, csak ugye gondolom tudod hogy most mivel beteg vagyok, kéne hogy valaki hozza a házit is mert Dénes mindent csinál csak azt nem. Meg mesélte hogy majdnem beégtél matekon, szóval gondoltam, akkor már elkezdhetnénk a gyakorlást, mert ha már év elején nem megy akkor mi lesz veled év közben? :D Majd írj vissza hogy akkor neked jó lesz-e úgy ;) *
Remegő kezekkel írtam vissza, hogy jó lesz majd akkor keringő próba után beugrok hozzá, majd elküldtem az üzenetet s sóhajtva dőltem hátra.
Egy öt perc múlva megnyitottam a chat ablakot, hogy lássam ki van fent. miközben lefele görgettem megakadt a szemem Dorina nevén, s rögtön rákattintottam s elmeséltem neki mindent. Miután jól kibeszéltük ezt a témát, elköszöntünk egymástól, s lefeküdtem aludni, de csak sokára sikerült, mivel a holnapi napon járt az eszem. Majd nagy nehezen lecsukódott a szemem, s elaludtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése